Konstigt!?

En liten konstig sak som hände mig näär jag skulle börja spella starstable var att jag gjorde ju ett konto!
 
Jag hade tryckt på "spela" knappen sen "Bli medlem" Sen gjorde jag en konto som vanligt, Sen var det ju det att det var onsdags uppdatering fast den hade ju redan slutat och det visste ju inte jag att det fanns och att man inte kunde spela då! För jag hade ju inte spelat detta innan. 
 
Sen tryckte jag överallt för att kunna spela men jag tryckte INTE på "spela" knappen "Det är ju dte man ska göra när man vill spela"
 
Så efter en vecka ungefär provade jag igen jag tryckte på "spela" knappen och ja sen kunde jag spela!
 
Så det tog alltså en vecka för mig innan jag började spela från att jag gjorde mitt konto! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0