Det långa inlägget

Jo det jag ville ta upp är:
 
KÄNDISAR PÅ SSO?
 
Det är det jag inte föstår... Jag menar det är så överdrivet med att behandla en sso:are på ett ovanligt sätt än vad man gör med andra sso:are. Bara för att just den sso:aren har en bra blogg eller aa sånt, så behöver man inte gå värsta: OMG DET ÄR BLAH BLAH..''
Det är bara överdrivet, de e likadant med ''kändisar'' IRL vi behandlar dom som om dom vore våra kungar.
Tänker ni inte åxå på att det finns flera som bara gör bloggar för att bli ''kändis'' på SSO. Jag menar man ska ju ha blogg för att det är roligt, inte för att man ska bli kändare.
 
Jag struntar fullkomligt i om det är nån som är ''KÄNDIS'' på SSO. Jag menar det är väl kul att ha beundrare att dom ser upp till en och så, men ibland tycker jag att de är överdrivet fånigt. ursäkta om det finns personer där ute som tar detta på ett konstigt sätt. Men man måste få säga sina åsikter om saker ibland.
 
Ordet ''KÄNDIS'' ni hör ju hur det låter.. 
 
 
Aja, strax logga in på SSO och levla o göra solcirkeln grejen osv.
 
 
Bye bye Lovelys <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0